loader image
DATE IDENTIFICARE FIRMA:

S.C. HOTEL PERLA MOLDOVEI SRL

Str. Nicolae Balcescu 2 C, Slanic Moldova, Bacau, Romania

CUI:16774512

Nr. Reg. Com. : J04/1690/2004

Stimaţi oaspeţi,

Dorim să vă oferim o experienţă de neuitat la HOTEL PERLA **** și de aceea am stabilit o serie de principii și reguli de care vă rugăm, în mod respectuos, să ţineţi cont atât în timpul, cât şi după ce s-a încheiat sejurul Dumneavoastră. Regulamentul se aplică tuturor oaspeților, care îl acceptă prin însuşi faptul cazării lor în hotel şi trebuie să i se conformeze fără limite sau rezerve.

Rezervare 

Rezervarea se face doar pe e-mail, la adresa rezervari@hotelperlaslanic.ro. Rezervările negarantate vor fi reținute până la ora 12:00 (ora locală) din ziua sosirii și eliberate în mod automat după această oră, cu excepția cazului în care rezervarea este garantată cu un card valabil la data rezervării sau o plată anticipată. În caz de neprezentare, hotelul își rezervă dreptul de a reține suma aferentă primei nopți și de a elibera camera pentru restul perioadei rezervate.

Anularea rezervării 

  • Orice anulare de rezervare a camerei se va trimite în scris, pe adresa de e-mail: rezervari@hotelperlaslanic.ro.
    NU ESTE PERMISA modificarea duratei sejurului dupa CHECK-IN. In acest caz sejurul va fi facturat conform comenzii confirmate.
  • + 7 fara penalizare;
  • 6-3 zile calendaristice inainte de sosire penalitati in cuantumul avansului achitat;
  • sub 2 zile nu sunt permise anulari;

Tarife 

Tarifele diferă atât în funcție de tipul de cameră pentru care optați, disponibilitate, zi și anotimp, cât și de numărul de persoane din cameră.

Sosirea și plecarea 

Primirea camerei (check-in) se poate face începând cu ora 14.00. Eliberarea camerei (check-out) se va face pana la ora 12.00. În cazul în care se dorește camera înainte de ora 12.00, se va onora solicitarea în limita disponibilității și se va aplica o taxa de early check-in în valoare de 50% din costul unei nopti de cazare, TVA inclus (pentru intervalul 08.00-12.00) și 100% din contravaloarea nopții de cazare pentru un check-in mai devreme de ora 08.00. În cazul în care în ultima zi de sejur camerele se eliberează după ora 12.00, se va aplică o taxa suplimentară în valoare de 40 euro, TVA inclus (pentru intervalul 12.00 – 18.00) și 100% din contravaloarea nopții de cazare pentru depășirea orei 18.00. Oaspeții care eliberează camerele până la ora 12.00 pot lăsa bagajele la recepție, într-un spațiu dedicat acestui serviciu, pentru un interval de 8 (opt) ore fără costuri suplimentare. În cazul în care bagajele oaspeților rămân în cameră și după check-out-ul de la ora 12.00, aceștia vor plăti o taxă suplimentară de utilizare a camerei (aceeași ca în cazul late checkout). Aceste solicitări ale clienților vor fi clarificate și onorate numai în măsura în care hotelul nu are confirmări ferme pentru acele spații de cazare.

Suplimente camere

  • Copil 0-5.99 ani – gratuit;
  • Baby coat – 46 ron/noapte;
  • Pat suplimentar – 50 ron/noapte;
  • Copil 6 – 13.99 ani – 196 ron/noapte (pat suplimentar + pensiune completa). Se accepta cazare copiilor in acest interval de varsta EXCLUSIV cu achitarea patului suplimentar si a pensiunii complete.
  • Peste 14 ani – este considerat adult si tariful este de 282 ron/noapte.
  • In camerele double se pot caza MAXIM 3 persoane (2 adulti + 1 copil pana in 14 ani). NU SE POT CAZA in camerele double 3 ADULTI.
  • In junior suite si apartament se pot caza MAXIM 4 adulti sau 3 adulti si 2 copii cu varsta pana in 14 ani

Signalistică 

Pentru cereri suplimentare în timpul sejurului, puteți folosi următoarea signalistică: “NU DERANJATI!” – cu permisiunea dumneavoastră, se va intra în cameră pentru verificarea utilităților și a curățeniei, în intervalul orar 09.00 – 11.00, la ora stabilită de dumneavoastră și comunicată la recepția hotelului;

Oaspeți suplimentari 

Puteți primi musafiri sau oaspeți în camera dumneavoastră între orele 8.00 și 20.00, fără costuri suplimentare. În cazul în care primiți oaspeți în intervalul 20.00 – 08.00, aceștia vor trebui să achite tariful camerei și să se înregistreze la recepție, prin completarea fișei de cazare.

Dress Code 

Hotel PERLA **** nu practică un cod vestimentar special, dar recomandăm decență și respect atât față de ceilalți oaspeți, cât și față de personal. Nu vor fi acceptate în restaurant, bar de zi si sala de jocuri, persoanele îmbrăcate în halat, costum de baie, maiou și șort și încălțate cu șlapi. Accesul în zona centrului SPA este permis doar în costum de baie, șlapi curați, prosop, halat, cască.

Modalități de plată 

Pentru plata serviciilor Hotel PERLA **** sunt acceptate cărțile de credit (Visa, Mastercard, Maestro), plata numerar (RON), transfer bancar, caduri de vacanta. În afara contractelor deja încheiate, vă informăm că plata sau preautorizarea cardului se face în momentul cazării (check-in-ului). În cazul în care se dorește efectuarea plății la sfârșitul sejurului, se va constitui obligatoriu un depozit pe card sau numerar pentru perioada și serviciile de cazare solicitate. În situația transferului bancar, plata trebuie efectuată în avans pe baza facturii proforme.

Gratificații 

Gratificațiile pentru personalul hotelului sunt la latitudinea clienților (sunt acceptate în limite rezonabile).

Fumatul 

Fumatul tradițional și țigara electronică nu sunt permise în incinta HOTEL PERLA **** conform legislației aplicabile în vigoare (legea 349/2002 modificată si completata prin legea 15/2016). Hotelul are amenajate spatii pentru fumători în aer liber. Hotelul dispune doar de camere pentru nefumători. În cazul în care nu se respectă prevederile prezentului regulament, se va aplica o taxa în valoare 200 euro/eveniment constatat (valoarea în lei va fi calculată la cursul BNR din ziua plății), reprezentând serviciile de curățenie a camerei. Hotelul dispune de sisteme, instalații și dispozitive de semnalizare, avertizare și alertare, destinate detectării fumului. Dezactivarea acestor sisteme se taxează cu 1000 euro/eveniment constatat (la cursul BNR din ziua plății).

Animalele de companie 

NU este permis accesul cu animale de companie

Micul dejun, prânzul și cina 

Micul dejun se servește la Restaurantul hotelului, aflat la mezaninul hotelului, în intervalul: 7.30 și 10.30 (de luni până duminică), pranzul in intervalul 12.00 – 15.30, iar cina in intervalul 18.30-21.30. Toate mesele sunt tip bufet suedez, Chef Choice. Puteți invita pe oricine să servească mesele cu dumneavoastră, însă este obligatoriu ca fiecare persoană invitată să achite contravaloarea acestora, să respecte normele de comportament și să aibă o ținută decentă. Pentru oaspeții care nu sunt cazați în hotel, micul dejun costă 46 lei/persoană, iar pranzul sau cina 90 lei/persoana/masa. Pentru mesele cu meniul prestabilit (e.g. evenimente etc.), rezervarea este confirmată și garantată prin achitarea unui avans. Acesta se pierde în cazul neonorării rezervării efectuate.

Spațiul de parcare și autoturismele 

HOTEL PERLA **** pune la dispoziția clienților săi, în limita disponibilității, 30 (treizeci) de locuri de parcare. Deși luăm toate măsurile de precauție, nu ne asumăm responsabilitatea în caz de furt sau de daune pe suprafața proprietății noastre. Pentru evitarea acestor neplăceri, nu lăsați obiecte de valoare în interiorul autoturismelor.

Siguranța obiectelor personale

HOTEL PERLA **** este dotat cu sisteme electronice omologate de monitorizare a accesului în cameră și de deschidere a seifurilor. Recomandăm folosirea seifurilor disponibile în camera pentru depozitarea obiectelor de valoare, aflata in receptia hotelui (camera monotorizata video). Nu ne asumăm nici un fel de răspundere pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incinta HOTEL PERLA **** Obiectele uitate sunt returnate către clienți cu plata la destinatar.

Reguli ordine interioara in spatiile HOTEL PERLA ****

OASPETII HOTELULUI NU TREBUIE SA LASE COPIII NESUPRAVEGHEATI IN NICIUNUL DINTRE SPATIILE HOTELULUI; ORICE ACCIDENT PRODUS IN INCINTA HOTELULUI PERLA****, NU ESTE RESPONSABILITATEA NOASTRA, CI A PERSOANELOR CARE INSOTESC COPIII SI SUNT INSARCINATE DE SUPRAVEGHEREA ACESTORA;

ORICE ACCIDENT PRODUS CA URMARE A PROPRIEI NEATENTII IN INCINTA HOTELULUI PERLA****, NU ESTE RESPONSABILITATEA NOASTRA.

OASPETII HOTELULUI TREBUIE SA ANUNTE CAT DE REPEDE POSIBIL ORICE DEFECTIUNE A APARATELOR SAU INSTALATIILOR DIN DOTAREA HOTELULUI;

ORICE ACCIDENT PRODUS CA URMARE A UTILIZARII NECORESPUNZATOARE A OBIECTELOR DIN DOTARE SAU A UTILIZARII FACILITATILOR HOTELULUI FARA RESPECTAREA NORMELOR DE SECURITATE CORESPUNZATOARE ACESTORA, NU ESTE RESPONSABILITATEA NOASTRA.

ESTE INTERZIS ACCESUL CU CONSUMATORI ELECTRICI: RESOURI, RADIATOARE, FIERBATOARE IN HOTEL.

ESTE INTERZIS FUMATUL ÎN CAMERA SI IN CELELALTE SPATII ALE HOTELULUI PERLA**** CU EXCEPTIA SPATIILOR SPECIAL AMENAJATE DIN INCINTA HOTELULUI;

SE INTERZICE CU DESAVARSIRE INTRODUCEREA IN HOTEL DE ARMAMENT, ARME ALBE SAU SUBSTANTE LACRIMOGENE. CONFORM LEGISLATIEI ROMANE CONSUMUL SAU COMERCIALIZAREA DE SUBSTANTE HALUCINOGENE SAU PSIHOTROPE ESTE INTERZIS SI SE PEDEPSESTE CONFORM DISPOZITIILOR LEGALE.;

Este interzis accesul persoanelor cu semne evidente de îmbolnăvire (alergii, tuse puternică, astenie fizică etc.) sau cu igiena deficitară. Copiii mici care nu își pot controla necesitățile fiziologice, trebuie să poarte scutece de unică folosință.

Părinții, tutorii sau însoţitorii sunt responsabili pentru acţiunile minorilor şi se obligă să aibă grijă de ei, respectiv că se comportă civilizat şi nu deranjează alţi oaspeţi ai hotelului; 

Oaspetii sunt obligati să informeze personalul restaurantului cu privire la orice alergie sau intoleranţă la vreun aliment LA MOMENTUL SERVIRII ALIMENTELOR (MIC DEJUN, PRANZ, CINA, MINI BAR) IN INCINTA HOTELULUI.

NU este permis alergatul sau practicarea oricărui sport în lobby sau în holurile hotelului;

  • Reguli ordine interioara in camere
  • După ora 09:00 și până la ora 19:00, de Luni până Duminică începe serviciul de curățenie în camerele care nu prezintă semnul „DO NOT DISTURB”.
  • Conform Cap. CRITERII GENERALE din OMT 65/2015 privind clasificarea structurilor de primire turistice, lenjeria și prosoapele se schimă la 3 zile respectiv 2 zile, în cazul sejururilor prelungite. În caz de forță majoră puteți face cerere la recepție pentru schimbarea lenjeriei / prosoapelor.
  • Prosoapele NU se folosesc în afara locatiei. OASPETILOR LE ESTE INTERZIS SA FOLOSEASCA PROSOAPELE SAU LENJERIA PENTRU: STERS PARUL VOPSIT, PENTRU DEMACHIAT, CURATAT INCALTAMINTEA, GEAMANTANELE, PARDOSEALA ETC. PROSOAPELE SE VOR FOLOSI PENTRU UZ CORPORAL. DACA VOR FI IDENTIFICATE PROSOAPE SAU LENJERIE DETERIORATE DE UTILIZAREA NECORESPUNZATOARE A OASPETULUI, ACESTEA SE VOR IMPUTA CA DAUNA SI SE VOR ACHITA DE CATRE OASPETELE RASPUNZATOR. IN CAZ CONTRAR, HOTELUL ISI REZERVA DREPTUL DE A ANULA REZERVAREA CAMEREI OASPETULUI SI A FACE EVACUAREA ACESTUIA FARA RESTITUIREA CONTRAVALORII SERVICIILOR ACHITATE.
  • NU ESTE PERMISA FOLOSIREA APARATURII ELECTROCASNICE IN CAMERELE HOTELULUI, cu execptia celor din dotarea standard a camerei.

OASPETII HOTELULUI TREBUIE SA PASTREZE LINISTEA ASTFEL INCAT SA NU DERANJEZE ALTI OASPETI IN INTERVALUL ORAR 22:00-8:00;

OASPETII HOTELULUI TREBUIE SA ANUNTE PERSOANELE CARE VIN IN VIZITA SI NU SUNT CAZATE IN HOTEL PERLA****; INTRAREA ACESTORA IN HOTEL SE VA FACE DOAR IN URMA LEGITIMARII LA RECEPTIA HOTELULUI;

SUNT INTERZISE: PREPARAREA ALIMENTELOR SI CONSUMUL ACESTORA IN CAMERA.

Reguli la centrul SPA, sauna, piscina, sala fitness

  • Este interzisă frecventarea piscinei dacă prezentați simptome de boli dermatologice, leziuni ale pielii, chiar dacă pielea este protejată cu orice fel de pansamente medicale. Persoanelor care prezintă una sau mai multe boli din cele enumerate le este interzis să intre în piscină: Alergii cunoscute la clor și compușii lui, Boli alergice altele decât cele la clor, Conjunctivita sau cheratita cronică, Boli cronice ale căilor respiratorii superioare, Bronhopneumopatii cronice inclusiv astm bronsic, Dermatoze/alte boli ale pielii, Anemie, Epilepsie, Afecțiuni psihice, Afecțiuni neurologice, Boli infecto-contagioase în evolutie (inclusiv stare de purtător până la sterilizare), Tuberculoză, Infecții cu E. Coli, Giardioza, Shigella, Salmonella, Vibrio, Hepatita A, Plăgi deschise. Afecțiunile de sănătate ascunse, nedeclarate, exonerează HOTEL PERLA **** de orice responsabilitate.
  • Copiii pot sta la piscina DOAR însoțiți de un adult.
  • HOTEL PERLA **** nu este responsabil pentru vătămările suferite de clienți în cadrul locației, ORICE INCIDENT SAU ACCIDENT EXCLUDE TOTAL CULPA HOTELULUI.
  • Pentru copiii cu vârsta de până la 3 ani este obligatorie utilizarea de pampers special pentru apă.
  • Săriturile în piscină sunt interzise. Nu sunt permise alergările şi jocurile imprudente pe marginea bazinului. Se interzice împingerea în apă a persoanelor aflate  pe marginea bazinului. Este exclusa răspunderea HOTEL PERLA **** asupra unor eventuale accidente sau probleme de sănătate cauzate din aceste motive.
  • Nu se poate face rezervare pentru șezlong.
  • Accesul la piscina hotelului este gratuit și este doar pentru clienții hotelului.
  • Folosirea dușurilor înainte de utilizarea piscinei este obligatorie.
  • Adâncimea maximă a piscinei este de 170 cm.
  • Capacitatea piscinei este de 40 locuri.
  • Orice persoană care utilizează piscina își asumă răspunderea exclusiva pe durata utilizării acesteia.
  • Piscina este deschisă zilnic între orele 09.00:00 — 20:00. Clienții trebuie să respecte orele de deschidere și închidere ale locației.
  • Este interzis consumul băuturilor alcoolice și al alimentelor din afara unității.
  • Este strict interzisă folosirea obiectelor de sticlă în piscină. În cazul în care se sparg, va trebui să suportați cheltuielile de curățare și de schimbare a apei. 
  • Este interzisă scuiparea, suflarea nasului sau urinarea în apă. Reactivii din apă vor indica persoana care face acest lucru și acesteia i se va imputa schimbarea apei din piscină precum și despăgubirea celorlalți clienți prezenți în piscină.
  • Accesul în centrul de fitness va fi permis numai după completarea datelor din declaraţia pe proprie răspundere. Accesul în sală este permis numai cu echipament sportiv corespunzător; Antrenamentul efectuat în încălţăminte de stradă şi fără prosop este interzis; Clienţii nu pot intra în incinta centrului cu lucruri de vânzare, cu mostre sau materiale publicitare sau pentru a recruta sau intervieva persoane; În sală clienţii nu au voie să fotografieze, să filmeze sau să înregistreze; Clienţii sunt rugaţi să menţină ordinea şi curăţenia în sală; Este interzis accesul la aparatura audio-tv şi sistemul de ventilaţie; Se recomandă menţinerea unei ţinute decente; Clienţii sunt rugaţi să reducă tonul discuţiilor la minimum; Clienţii îşi asumă răspunderea pentru încălcarea ordinei publice în incinta Centrului. În scopul securităţii clienţilor, este interzis, în mod categoric, de a purta cu sine armă albă, de foc, cu gaze. Distribuirea şi folosirea băuturilor alcoolice, narcoticelor şi fumatul în incinta centrului este interzisă în mod categoric;

În cazul în care echipamentul şi/sau dotările din sala se deteriorează din vina oaspetului, persoana în cauză va acoperi toate cheltuielile materiale pentru înlăturarea deteriorărilor produse de către el echipamentului sportiv sau bunului, şi reparaţiile încăperii; În scopul prevenirii traumatismelor sau diferenţelor este interzisă exercitarea serviciilor Centrului în condiţii dezavantajoase, adică atunci când serviciile municipale opresc furnizarea apei, energiei termice şi electrice;

Este interzis accesul în incinta centru sub influenţa băuturilor alcoolice; Este interzis accesul în incinta centrului cu animale; Clienţii nu trebuie să intre în sală dacă au gripă sau alte boli contagioase; Clienţii trebuie să utilizeze prosopul personal sau cel închiriat la contactul corpului cu diferiţele aparate; Este interzisă în incinta clubului cumpărarea/vânzarea/consumul/posesia droguri, substanţe injectabile sau orice alte substanţe interzise de lege; orice încălcare se va raporta organelor competenţe; Oaspetele este obligat să utilizeze cu grijă echipamentul sportiv şi în mod adecvat, în mod contrar el îşi asumă răspunderea pentru riscurile traumatismelor ce pot surveni în urma utilizării lui neadecvat; lucrul cu greutăţi mari se va face numai în prezenţa antrenorului sau unui partener de antrenament; descărcarea barelor de discuri se va face cu ajutorul antrenorului sau partenerului de antrenament; Sunt intrezise adaptările unor exerciţii la anumite aparate sau improvizaţiile; Este interzisă trântirea discurilor sau a ganterelor pe pardoseală; este interzisă depozitarea discurilor/ganterelor pe perna aparatelor sau perete; clienţii sunt rugaţi să aranjeze greutăţile după folosire în locurile special amenajate (suport gantere, suport discuri);

folosirea telefoanelor mobile în sala de fitness este admisă cu condiţia de a nu deranja ( pe mod silentios), aparatele se elibereaza în pauzele dintre exerciţii; HOTEL PERLA **** nu este răspunzător de vătămările corporale suferite de clienţii centrului ce folosesc aparatura sportiva în mod defectuos, fără supravegherea instructorilor de specialitate din cadrul centrului.

Sauna – este interzis accesul în saună şi la duşuri cu încălţăminte obişnuită; Sauna este destinata persoanelor peste 16 ani . Copii sub 16 ani nu au voie sa foloseasca sauna uscata. Incurajam dezinfectarea mainilor ori de cate ori este nevoie, in consecinta spatiile sunt dotate cu dozatoare care contin dezinfectant! Este interzis consumul bauturi alcoolice in timpul ședintelor de sauna!

Papucii si halatele se vor lasa afara, pe cuierul de la intrarea in saune. NU lasati haine sau prosoape in sauna, pentru a preveni producerea unui incendiu. Sauna este un dispozitiv electric, de aceea va rugam sa nu puneti peste pietre materiale inflamabile sau hartie. Nu stationati in zona sobei cu roci calde, este pericol de ardere a pielii. Expunerea prelungita in sauna poate provoca greata,ameteli si lesin. Persoanele care simt ameteala sau lesin trebuie sa paraseasca imediat sauna. Inainte de ședința de sauna, este obligatoriu sa faceți dus! Daca folositi piscinele faceti dus inainte de a intra in sauna. NU se utilizeaza sauna dupa antrenament intens. In sauna este obligatorie folosirea prosopului pentru a va aseza pe acesta, pentru a evita contactul trupului transpirat cu bancutele din lemn. NU recomandam costume de baie din fibre sintetice. Folositi lenjerie de bumbac, iar in lipsa acesteia va recomandam un prosop in jurul taliei. Capacitatea maxima a saunei umede este de 6 persoane. Temperatura recomandata in saune este de 75 ͦC-95 ͦC. Este indicat sa udați mai des rocile cu polonicul din dotarea saunei, deoarece cu creșterea umiditații, crește si ionizarea aerului din sauna. Acesta are un efect calmant asupra creierului uman. Prin asigurarea unei umiditați optime se prelungește si durata de viata a structurii lemnoase a saunei. NU intrati in sauna cu bijuterii din metal (aur, argint) sau lentile de contact. NU se recomanda folosirea saunei uscate mai mult de 20 minute. Timpul rezonabil de folosire este de 10-15minute, care se poate repeta de 2 – 3ori, iar in pauza, se fac dusuri reci sau caldute. Alocați totdeauna timp destul, pentru a efectua in conditii optime o ședinta de sauna. Dupa sauna se face un duș de racorire, care se termina cu unul cald, astfel se evita inchiderea brusca a porilor si prin aceasta neplacerile transpirației ulterioare Se recomanda cateva momente de relaxare intre saune, 10-15minute, pentru odihna si relaxare. Intre timp, nu uitați sa va hidratati, astfel aveti posibilitatea refacerii pierderilor de lichid din organismul dumneavoastra. Dupa terminarea ședintei de sauna si a dușului, afectati un timp de 10-20 minute relaxarii. Va recomandam sa beti apa inainte de a intra in saune si mai ales dupa. Persoanele care prezinta una din problemele de sanatate, nu au voie sa foloseasca sauna : femeile insarcinate/ tensiune arteriala mica sau mare/ afectiuni cardiovasculare sau bronhopulmonare severe/ sub influenta bauturilor alcoolice, anticoagulante, vasoconstrictorilor, vasodilatorilor, stimulantelor, narcoticele sau a tranchilizantelor.

Oaspetii isi asuma pe proprie raspundere intrarea la fitness, saune, jacuzii, masaj si zona de wellness, in cazul in care acestia sufera de boli cardiace sau alte boli in urma carora pot suferii accidente. HOTEL PERLA **** rezerva dreptul de a refuza accesul in sauna, a persoanelor care prezinta afectiuni ale pielii.

Asistență specială 

Dorința noastră este să asigurăm cele mai bune condiții persoanelor cu dizabilități. Spațiile din hotel și restaurant sunt accesibile. Dacă aveți nevoie de asistență specială de orice natură, vă rugăm să ne anunțați în avans, pentru a putea să vă oferim un sejur cât mai agreabil.  ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii.

Confidențialitatea informațiilor 

Hotel Perla administrează în condiții de siguranță și numai pentru scopuri determinate, explicite și legitime datele personale care îi sunt furnizate. Atunci când ne contactați prin e-mail, fax sau prin intermediul site-urilor ne puneți la dispoziție date personale pentru identificarea dumneavoastră și alte date necesare pentru contractarea serviciilor solicitate. Prelucrarea datelor cu caracter personal puse la dispoziție se va face în condiții de confidențialitate, în conformitate cu politica Hotel Perla de protecție și prelucrare a datelor (politica GDPR). În cazul în care intenționăm să vă prelucrăm datelor cu caracter personal în alte scopuri, vom solicita în prealabil acordul dumneavoastră

Prelucrarea datelor cu caracter personal 

Datele cu caracter personal aparțin potențialilor clienți și altor persoane care accesează site-ul, denumiți în limbaj de specialitate ”persoane vizate”, sunt obținute de la aceștia în momentul accesării site-ului Hotel Perla. Scopurile pentru care sunt prelucrate datele sunt acelea de a contracta/oferi servicii, de a respecta prevederile legislației în vigoare și pentru a urmări interesele legitime ale Hotel Perla.

Este necesară furnizarea datelor cu caracter personal de către persoanele vizate pentru contractarea serviciilor precum și pentru îndeplinirea de către Hotel Perla a îndatoririlor legale aferente furnizării acestor servicii. Refuzul comunicării datelor va determina imposibilitatea de a beneficia de serviciile hotelului. Comunicarea datelor cu caracter personal nu este obligatorie dacă prelucrarea se efectuează pe bază de consimțământ, prelucrarea fiind în aceste cazuri condiționată de obținerea acordului expres.

Politica de protecție a mediului 

Protecția mediului reprezintă pentru noi o permanentă preocupare, de aceea promovăm o atitudine responsabilă în acest sens. Detergenții folosiți pentru spălarea și sterilizarea lenjeriilor, prosoapelor, fețelor de masă și a halatelor sunt biodegradabili, iar o economisire a lor presupune o conservare mai bună a mediului înconjurător. Lenjeria și prosoapele se schimbă la trei zile de cazare sau la cererea Oaspetului. Pentru a ne semnaliza dorința dumneavoastră de a schimba obiectele de lenjerie și prosoapele, vă rugam să le lăsați pe jos sau în spațiul de la duș.

Voucherele de vacanță

  • Valoarea voucherelor de vacanță nu poate fi restituită în cont sau cash.
  •  Beneficiarul Voucherului de Vacanță are o perioadă de 12 luni de la data emiterii pentru a efectua o rezervare, în funcție de disponibilitatea unității.
  •  Rezervările pot fi efectuate pentru o cameră în cadrul hotelului, iar suma Voucherului de Vacanță poate fi utilizată în compensarea costului cazării.
  • Dacă rezervarea nu este efectuată în termenul de 12 luni, Voucherul de Vacanță va expira, iar beneficiarul nu va mai putea beneficia de serviciile acestuia.
  • Orice modificare a rezervării este supusă disponibilității și trebuie comunicată cu cel puțin 30 de zile înainte de data programată a șederii.
  • Unitatea își rezervă dreptul de a ajusta termenii și condițiile în funcție de circumstanțele excepționale, cum ar fi situațiile de forță majoră sau schimbări neprevăzute în legislația relevantă.

Dispute și reclamații 

Ne rezervăm dreptul de a debita cardul oaspeților noștri, independent de dorința lor, în cel puțin următoarele cazuri: • au părăsit incinta hotelului, fără să plătească pentru serviciile de care au beneficiat; • au produs degradări sau distrugeri; • au plecat cu obiecte care nu le aparțin și a căror contravaloare nu au plătit-o la recepție; • nu au anulat rezervarea la termenul stabilit. Orice controversă, dispută sau reclamație care ar putea să apară în urma aplicării acestor termeni și condiții, vom încerca să o rezolvăm pe cale amiabilă. În cazul în care nu este posibil, aceasta va intra sub jurisdicția instanțelor judecătorești de la sediul. Hotel Perla Moldovei S.R.L

Politica de rezolvare a disputelor in cazul oaspetilor indezirabili 

Oaspetele trebuie să se conformeze uzanțelor hoteliere. Acesta va trebui să respecte atât liniștea în hotel, restaurant și centru SPA, cât și normele de conviețuire socială și cele morale. De asemenea, oaspetele trebuie să aibă grijă de proprietatea încredințată lui pe parcursul cazării. Orice încălcare a uzanțelor hoteliere sau a normelor morale și de conviețuire socială dă dreptul hotelierului să întrerupă imediat contractul/cazarea, fără nici un preaviz. Ne rezervăm dreptul de a refuza cazarea, servirea în restaurant și accesul în centrul SPA clienților în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți, care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjează alți clienți. Contravaloarea eventualelor distrugeri sau degradări ale bunurilor materiale aparținând HOTEL PERLA **** va fi suportată de către cei vinovați de producerea acestora.

Ne rezervăm dreptul de a evacua forțat din hotel, restaurant sau centru SPA clienții indezirabili. Nu este agreat în hotel jocul de cărți, rummy, table etc în spațiile publice (restaurant, bar, recepție, Spa, bowling room) fără acordul conducerii, în prealabil. Ținând cont de cele menționate mai sus, ne rezervăm dreptul de a ne selecta clienții. Deteriorarea de către turiști a oricărui obiect din inventar al complexului atrage răspunderea materială a acestora privind achitarea daunelor la valorile afișate în lista obiectelor din inventar.

Nu este permisă folosirea aparaturii electrocasnice în camerele hotelului (cuptor cu microunde, expresor, filtru de cafea, fierbător, etc).

Băuturi alcoolice/non alcoolice 

În cadrul restaurantului sunt interzise aducerea și consumarea băuturilor alcoolice sau non alcoolice din exteriorul acestuia, cu exceptia cazurilor in care exista aprobarea prealabila a locatiei pentru acest aspect. Restaurantul își rezervă dreptul de a nu mai servi persoanele care sunt în stare de ebrietate sau care deja au consumat băuturi alcoolice în cantități mai mari și devin recalcitrante.

Protecție în caz de incendiu si cutremur

Siguranța clienților se situează pe primul loc, de aceea ne-am luat toate măsurile de siguranță și protecție în cazul apariției unui incendiu. Ușile de acces în camere și ușile care dau către căile de evacuare au fost tratate ignifug, asigurând o rezistență la flacără directă de 30 minute. Nu lipsesc nici detectoarele de fum din camere, planul de evacuare sau hidranții și extinctoarele de mare capacitate amplasate pe holurile hotelului. Sistemul de alarmare împotriva incendiilor este automat și conectat direct la dispeceratul hotelului și la societatea de pază și intervenții.

Atenția pentru detalii s-a extins și către căile de evacuare din cadrul hotelului, acestea fiind marcate cu elemente luminoase, alimentate non stop de la surse proprii de energie.

În caz de incendiu se au în vedere următoarele reguli:

– În cazul izbucnirii unui incendiu în hotel, părăsiţi imediat clădirea urmând instrucţiunile din Planul de evacuare afișat sau ale personalului de serviciu.

– Dacă incendiul nu este în propria cameră de cazare, se va proceda la părăsirea încăperii, cu condiţia ca acest lucru să poată fi făcut în siguranţă. La părăsirea camerei de cazare, se urmăreşte să fie luată cartela de intrare pentru situaţia în care incendiul blochează calea de evacuare şi utilizatorul trebuie să se întoarcă în cameră.

– Pentru a verifica dacă incendiul se manifestă pe coridor, se va proceda la verificarea cu dosul palmei a temperaturii uşii de corespondenţă cu acesta. În situaţia în care uşa este rece, din poziţia aplecat spre pardoseală cu umărul sprijinit de uşă, se va proceda la deschiderea acesteia cu atenţie. Parcurgerea distanţei până la scara de evacuare, în situaţia în care coridorul este inundat cu fum, se realizează din poziţia aplecat sau târâş, avându-se în vedere că zona dinspre pardoseală este mai puţin afectată.

– În cazul în care coridorul sau scările sunt impracticabile din cauza fumului, trebuie să rămâneţi în cameră, să ţineţi uşa închisă şi să etanşaţi rosturile cu bandă izolantă/scotch sau prosoape ori cearceafuri umede

– Se procedează la anunţarea serviciilor de urgenţă la numărul unic de urgență 112 pentru a comunica poziţia în clădire. Aceasta se va semnala şi de la fereastra camerei de cazare.

– În situaţia evacuării în caz de incendiu a spaţiilor de cazare ale structurilor de primire turistice amplasate izolat, utilizatorii vor lua asupra lor haine călduroase.

Protecția în caz de cutremur

Pentru protecţia în timpul producerii unui cutremur puternic se vor lua următoarele măsuri:

– se va păstra calmul, nu se va intra în panică şi se vor liniști ceilalţi membri ai familiei (copii, soț, părinți) sau oaspeți impacientați;

– se vor preveni tendinţele de a părăsi camera: puteți fi surprinşi de faza puternică a mişcării seismice în holuri, scări, lifturi, etc. Nu se foloseşte în niciun caz ascensorul.

– dacă sunteti în interiorul unei camere, hol sau restaurant – rămâneti acolo, departe de ferestre care se pot sparge, se va sta înspre centrul camerei (clădirii), lângă un perete. Protejarea se face sub o grindă, toc de uşă solidă, birou, masă sau bancă, din camera, hol sau sala, suficient de rezistente spre a va feri de căderea unor lămpi, obiecte mobile suprapuse, tencuieli ornamentale, etc.

– pentru evacuare, dupa terminarea mişcării seismice, se vor urma instrucțiunile personalului de serviciu sau ale salvatorilor. Folosiți marcaje verbale (ex. strigăte) sau vizuale (ex. fluturați o pânză albă la geam) pentru a vă face cunoscută prezența în vederea evacuării.

  • Reguli pentru minimizarea răspândirii infectiei cu Covid 19 

La intrarea în unitatea de cazare se va face un triaj observațional care poate să includă măsurarea temperaturii individuale (va fi interzis accesul turiștilor cu semne vizibile de infecție respiratorie sau temperatura peste 37.3 grade Celsius).

Obligatiile oaspeților noștri în contextul Covid 19 

Să respecte permanent și în totalitate regulile de igienă personală și măsurile de protecție, indiferent de momentul zilei, oriunde în spațiile comune și în camerele complexului. Să se informeze și să accepte regulile precizate încă de la confirmarea rezervării cu privire la seria de proceduri impuse tuturor clienților în legătură cu interacțiunea acestora cu ceilalți clienți ai hotelului și cu personalul complexului. Să accepte regulile instituite privind accesul, controlul temperaturii corporale și completarea de documente necesare anchetei epidemiologice, conform legislației în vigoare. Să accepte purtarea în mod corect a măștilor de protecție, respectiv folosirea frecventă a dezinfectantilor pentru mâini. Să accepte faptul că unele servicii pentru clienți pot fi asigurate doar în serii, la intervale orare diferite, pentru a se putea asigura distanțarea socială. Să accepte faptul că din motive de siguranță sanitară, interacțiunea cu oaspeții hotelului a fost redusă, acest lucru nereprezentand în niciun caz lipsa de interes pentru nevoile clienților noștri. Să se spele frecvent cu apă fierbinte și săpun pe mâini. Să nu atingă nasul, gura și ochii cu mâinile nedezinfectate. Să nu strănute sau să tușească fără a purta masca de protecție. Să respecte distanță de minimum 1,5 m față de ceilalți oaspeți sau personalul complexului. Recomandăm și incurajăm plata cu cardul sau portofel electronic.

Colectarea si depozitarea deseurilor menajere 

Colectarea și depozitarea deșeurilor menajere se va face selecționat, numai în locurile special amenajate, folosind coșurile de gunoi și pubelele semnalizate corespunzător.

Sesizari si reclamatii

Reclamațiile privind calitatea serviciilor prestate se vor face pe loc, în perioada șederii turiștilor în hotel.

  • Reclamațiile făcute sub orice formă după plecarea oaspetilor nu vor fi luate în considerare.
  • Personalul hotelului se obligă să rezolve orice reclamație primită de la clienți în legătură cu serviciile prestate, pe durata sejurului.
  • Este interzisă folosirea unui limbaj obscen, necuviincios, unor gesturi indecente, violente, cât și afișarea unui comportament care să afecteze confortul și integritatea fizică a clienților sau a personalului locației.
  • În cazul nerespectării prezentului regulament, hotelul nostru își rezervă dreptul de a exclude persoanele în cauză din cadrul complexului.

ACEST REGULAMENT VINE IN INTAMPINAREA ASTEPTARILOR OASPETILOR NOSTRI. IN CAZUL NERESPECTARII LUI, NE REZERVAM DREPTUL INTERZICERII ACCESULUI IN INCINTA HOTELULUI SAU EVACUAREA DIN HOTEL A OASPETILOR IN CAUZA. HOTEL PERLA **** nu se face vinovat de eventualele pagube produse sau vătămari suferite de oaspeteca urmare a nerespectării acestor termeni si conditii, RASPUNDEREA HOTEL PERLA **** FIIND TOTAL SI DEFINITIV INLATURATA INCLUSIV IN CAZUL SITUATIILOR DE:

  • Alunecare pe podele umede
  • Împiedicare pe o scară slab iluminată
  • Împiedicare din cauza unei mochete
  • Incidente în parcări
  • Alunecare sau împiedicare la piscină, saună, spa sau sală de sport
  • Arsuri din cauza unor robinete cu apa calda

PRODUSE DIN VINA EXCLUSIVA A OASPETILOR.

Clauze finale 

CONSIDERAM CA, ORICE OASPETE IN MOMENTUL ACCESARII ORICARUI SERVICIU OFERIT DE CATRE HOTEL PERLA **** (CAZARE, RESTAURANT, SPA, EVENIMENTE) ARE POSIBILITATEA REALA DE A SE INFORMA, SI IN CONSECINTA SE POATE SPUNE CA A LUAT CUNOSTINTA DE TERMENII SI CONDITIILE MAI SUS MENTIONATE SI LE-A ACCEPTAT TACIT.

Modificări termeni și condiții 

Termenii și condițiile pot fi modificate oricând de către HOTEL PERLA **** fără a se face notificări în prealabil. Vă mulțumim pentru înțelegere și vă dorim un sejur plăcut.

HOTEL PERLA – SLANIC MOLDOVA
HOTEL PERLA – SLANIC MOLDOVA